ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Παρασκευή 22 Ιουλίου 2011

THE NEXT SEXY THINGS


Eίναι νέοι, ωραίοι, ταλαντούχοι και sexy. Και όχι, δεν είναι κλισέ. Και ναι, είναι τα πρόσωπα που θα μας απασχολούν για καιρό...
Από τον Δημήτρη Τσακούμη
Λυδία Παπαϊωάννου (Δημοσιογράφος,παρουσιάστρια)
Άλλαζε η ζωή μου κάθε φορά…
Που ξέμενα από δουλειά ή χρήματα. Τότε μόνο «αναγκαζόμουν» να κάνω βήματα, που υπό κανονικές συνθήκες θα δίσταζα να κάνω. Αν δεν είχα πιεστεί, ούτε στην τηλεόραση θα είχα βγει ούτε τίποτα. Παραδέχομαι ότι κατά βάθος είμαι κότα.
Είμαι ερωτευμένη με τη δουλειά μου;
Υπάρχουν κάποια πράγματα που πραγματικά με εκστασιάζουν και άλλα που όταν πρέπει να τα κάνω, προτιμώ να καρφώσω ένα στυλό στο μάτι μου. Κάποιες φορές η δουλειά με κάνει ευτυχισμένη και άλλες με απογοητεύει και μου ρίχνει τη ψυχολογία στα Τάρταρα. Κάπως έτσι όμως δεν είναι και ο έρωτας;
Για να ακριβολογούμε, ο έρωτας είναι:
ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Δεν υπάρχει τίποτα που να μην μπορώ να φέρω εις πέρας όταν είμαι ερωτευμένη!
Κάποιες φορές είναι προσόν να είσαι νέος.
Όμως όχι σπουδαίο, καθότι παροδικό.
Δεν μου αρέσει καθόλου η τρομολαγνεία των τελευταίων ημερών.
Εντάξει, δεν λέω ότι θα κάνω περίπατο μόνη μου τα μεσάνυχτα στην Κουμουνδούρου, αλλά δεν θα κλειστώ και σπίτι. Στην Αθήνα ζω, στην Αθήνα θα κυκλοφορώ.
Είμαι σαν αυτά τα κομπιουτεράκια που δουλεύουν με ηλιακή ενέργεια:
Με το που αρχίζουν οι λιακάδες παίρνω μπρος.
Θέλω να με θυμάσαι έπειτα από πολλά πολλά χρόνια:
Γιατί σε ανύποπτο χρόνο είπα κάτι -ένα αστείο, μια ιδέα, μια εμπειρία- που σου έμεινε.

Χρήστος Μάστορας (Τραγουδιστής ΜΕΛΙSSES)
Τα καλύτερα δεν έχουν έρθει:
Θέλω να πιστεύω ότι το ταξίδι θα είναι μεγάλο.
Για να ξεχωρίσεις χρειάζεται:
Λίγη τύχη, λίγη αυτοπεποίθηση.
Είμαι τρελά ερωτευμένος με αυτό που κάνω:
Όταν γράφω μουσική, όλα τα υπόλοιπα μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα.
Έμπνευση δεν είναι ο ίδιος ο έρωτας:
Τις πιο πολλές φορές ήταν μια ερωτική απογοήτευση που με οδήγησε να γράψω μουσική.
Δεν θα ζήσουμε μια ζωή στη σκιά όλων των “μεγάλων” από το παρελθόν:
Μεγάλωσα ακούγοντας συγκροτήματα, όπως οι Pink Floyd και οι Rainbow, και δημιουργούς όπως ο Τζον Λένον, ο Μπομπ Ντίλαν και o Πολ Σάιμον, αλλά τελευταία ακούω καλλιτέχνες που δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από εκείνους, όπως ο Paolo Nutini. Υπάρχουν πολλοί που έχουν να πουν κάτι καινούργιο και διαφορετικό.
Πιο σημαντικό από το να είσαι νέος είναι:
Να αισθάνεσαι νέος και να διψάς για καινούργια πράγματα. Έτσι υπάρχει πάντα περιθώριο για εξέλιξη.
Μου δίνουν ενέργεια:
Και η επιβράβευση, αλλά και η αποτυχία και η απόρριψη. Είναι σημαντικό να ακούς μπράβο στη ζωή σου, αλλά το ίδιο σημαντικό είναι να καταλάβεις ότι για να πετάξεις πρέπει να πατήσεις και λίγο γη.
Δεν υπάρχει κάτι πιο sexy:
Από την άδεια Αθήνα τον Αύγουστο.
Τα καλοκαίρια πίνω το ποτό μου:
Στο Baba au Rum ή στο Regal.
Τι θα έδινα για να με θυμούνται ύστερα από χρόνια:
Ας με θυμούνται του χρόνου και βλέπουμε για μετά.






ΠΗΓΗ: www.madamefigaro.gr