ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Παρασκευή 22 Ιουλίου 2011

Η Αγγελική Ηλιάδη, η Δέσποινα Βανδή και ο γάμος

Οι εμφανίσεις της στο "Dancing with the stars 2" εκόβαν την ανάσα. Είναι σίγουρα η πιο sexy mama του σόου και δείχνει να το απολαμβάνει.

Η Αγγελική Ηλιάδη έκανε φέτος ένα δυνατό come back και έδειξε ότι έχει γυρίσει σελίδα στη ζωή της. Η τραγουδίστρια μίλησε στο περιοδικό "Glam" για τον μεγαλύτερο έρωτα της ζωής της, το γάμο, την ομοιότητά της με την Δέσποινα Βανδή και για τις πλαστικές επεμβάσεις.

Η Αγγελική Ηλιάδη είπε ότι ο μεγαλύτερος έρωτας της ζωής της είναι ο γιος της και ως μαμά είναι υπερπροστατευτική:

"Oταν ξεκίνησε να πηγαίνει σχολείο ήμουν σε κατάσταση τρέλας. Πήγαινα απ' έξω, καθόμουν στην τζαμαρία κρυφά και έβλεπα στα διαλείμματα πως έπαιζε με τα άλλα παιδιά. Ήταν ο πρώτος καιρός που τον αποχωριζόμουν, τώρα το έχω συνηθίσει, αλλά γενικά έχω πάρα πολύ άγχος", είπε.

Η τραγουδίστρια μίλησε και για τις πλαστικές επεμβάσεις: "Αν με ενοχλούσε κάτι πάνω μου πάρα πολύ και δεν υπήρχε άλλος τρόπος να το διορθώσω, θα το σκεφτόμουν. Αν και φοβάμαι αρκετά. Αν, όμως, ποτέ έκανα κάτι, θα ήθελα να παραμείνω η Αγγελική και όχι να γίνω ένας άλλος άνθρωπος."

Όσον αφορά την ομοιότητά της με την Δέσποινα Βάνδη αποκάλυψε: "Δεν με ενόχλησε καθόλου, απλώς όταν λέγεται και ξαναλέγεται καταντάει βλακεία. Το έχω ξανακούσει και παλιότερα ότι μοιάζω με την Δέσποινα, αλλά δεν βλέπω καμιά ομοιότητα. Το βρίσκω, όμως, χαριτωμένο!"

Η Αγγελική Ηλιάδη αποκάλυψε ότι της αρέσει πολύ η ιδέα του γάμου: "Μου άρεσε από μικρή η οικογένεια. Οπότε, αν ένιωθα ότι θέλω να είμαι με έναν άνθρωπο για την υπόλοιπη ζωή μου, θα το έκανα" και συνέχισε:

"Όταν αισθανθώ ότι ένας άντρας νοιάζεται, αγαπάει τον γιο μου και θα του δώσει πράγματα που ενδεχομένως θα του λείπουν, τότε θα καταλάβω πολλά για εκείνον."









ΠΗΓΗ: www.real.gr