ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Μ. Μπεκατώρου: «Είχα τρομάξει κατά τη διάρκεια του Just the Two of Us»


Πέρσι ήταν η χρονιά της. Μία εμφάνιση στο «Just the Two of Us» και όλοι άρχισαν να υποκλίνονται στα πόδια της Μαρίας Μπεκατώρου. Την επόμενη σεζόν...
θα παρουσιάζει το «Junior Master Chef» και ακόμα λέει δεν έχει συνειδητοποιήσει όλο αυτό που έχει συμβεί.

«Από εκεί που δεν το περίμενα, πέρσι με κάλεσαν να υπογράψω στο “Just the Two of Us” για να κάνω απλώς κάτι που μου άρεσε, να τραγουδήσω στη σκηνή. Και ξαφνικά μου συνέβησαν τόσα, προέκυψε και το “Junior Master Chef”… Αν μου λέγατε τότε τι θα συνέβαινε φέτος, θα σας έλεγα: “Δεν είσαι καλά, αποκλείεται”»,λέει η παρουσιάστρια σε συνέντευξή της στο Βήμα.

Πάντως απιστίες στο Τηλεάστυ δεν κάνει: «Με κρατάει η αγάπη. Λειτουργώ καλά εκεί όπου υπάρχει αγάπη. Αυτοί οι άνθρωποι με αγκάλιασαν σαν παιδί τους και μου άνοιξαν την τηλεοπτική πόρτα τους, αφήνοντάς με ελεύθερη να κάνω ό,τι θέλω δίχως όρους. Αυτό δεν το βρίσκεις εύκολα», παραδέχεται.

Μάλιστα ούτε το MEGA της ζήτησε να εγκαταλείψει το κανάλι στο οποίο δουλεύει τόσα χρόνια, κάτι που εκτίμησε ιδιαίτερα.

Όσο για τη σάτιρα που της έκαναν τόσο ο Λάκης Λαζόπουλος, όσο και οι «Ράδιο Αρβύλα» δηλώνει ότι δεν την ενόχλησε καθόλου.

«Ποτέ κανείς δε με έχει προσβάλει. Ήταν αξιοπρεπέστατη η σάτιρα κι εγώ άλλωστε είμαι άνθρωπος που έχω χιούμορ και αυτοσαρκάζομαι. Πολλές φορές δεν αντιλαμβάνεσαι τι έχεις κάνει όταν είσαι στον αέρα και βλέποντάς τα μετά καταλαβαίνεις πόσο αστεία είναι. Εμένα αυτοί οι άνθρωποι μου έκαναν καλό».