ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011

EVA LONGORIA: ΞΕΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΑΖΥΓΙΟ

Tι τη βοήθησε σε αυτή τη δύσκολη περίοδο;...

Μπορεί το διαζύγιο της Eva Longoria και του Tony Parker να βγήκε επίσημα μόλις τον περασμένο Ιανουάριο, όμως πρακτικά έχουν χωρίσει πολύ περισσότερο καιρό και η ίδια μίλησε πρόσφατα γι’αυτό σε συνέντευξή της στο βρετανικό Hello, εξηγώντας τι τη βοήθησε στη δύσκολη αυτή περίοδο της ζωής της. «Είμαι πολύ δυνατός άνθρωπος. Προσωπικά πέρασα πολλά, αλλά έπεσα με τα μούτρα στη δουλειά και με βοήθησε πολύ να ξεπεράσω τα προσωπικά μου προβλήματα.
Είμαι «επιζήσασα», πιστεύω στον έρωτα, πιστεύω ότι κάποια πράγματα είναι γραφτό να γίνουν και ότι όλα γίνονται για κάποιο λόγο. Πάντα είμαι ευγνώμων για τις εμπειρίες μου και επίσης πολύ αισιόδοξη για το μέλλον.»
Κι αν ο χωρισμός είχε τον αντίκτυπό του στην ψυχολογία της, τώρα επιστρέφει δριμύτερη. «Έχω συμφιλιωθεί με τον εαυτό μου, την πνευματικότητά μου, τους φίλους μου, την οικογένειά μου.
Έχω αυτήν την εκπληκτική ζωή, οπότε είμαι πολύ ευτυχισμένη βαθιά μέσα στην καρδιά μου. Όλοι μου λένε τον περασμένο χρόνο ότι είμαι άλλος άνθρωπος, ότι δείχνω νεότερη, πιο ζωηρή. Δεν ξέρω τι έχει συμβεί, αλλά το δέχομαι.»


Μαρία Χρυσοβιτσιώτη
ΠΗΓΗ: www.madamefigaro.gr