ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

S.J. PARKER: ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΕΛΕΙΟ ΓΑΜΟ

Έχει βρει τον τρόπο να κρατάει το γάμο της «ζωντανό»...


Πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι ένας στους δύο γάμους καταλήγει σε διαζύγιο, γεγονός που μάλλον εξηγεί και την σωρεία διάσημων χωρισμών τον τελευταίο καιρό. Απ’ότι φαίνεται, όμως, η Sarah Jessica Parker και ο σύζυγός της, Matthew Broderick, έχουν βρει το μυστικό για να διατηρούν τη σχέση τους ανέπαφη μετά από 14 χρόνια έγγαμου βίου.
«Το κλειδί είναι ο συμβιβασμός. Μπορεί να μισείς κάποιον για 20 λεπτά ή δύο μέρες, αλλά εξακολουθεί να είναι προνόμιο το να βρίσκεσαι σε μία σχέση, αν αυτός είναι ο άνθρωπος με τον οποίο θες να είσαι. Μετά από λίγο καιρό ο συμβιβασμός μπαίνει στην άκρη έτσι κι αλλιώς. Δεν τους θυμάσαι, είναι απλά αυτό που κάνεις για να λειτουργεί η σχέση. Πολλοί γάμοι λειτουργούν για πολλούς παράξενους και υπέροχους λόγους και οι δικοί μου λόγοι δεν μπορεί να είναι ίδιοι με οποιουδήποτε άλλου,» δήλωσε η 46χρονη ηθοποιός.
Πέρα από τέτοιου είδους συμβουλές, σίγουρα θα περιμένεις πώς και πώς να ακούσεις τα beauty tips της, αλλά θα σε εκπλήξει, αφού, μιλώντας στο βρετανικό περιοδικό Star, δήλωσε ότι είναι τελείως άσχετη με το μακιγιάζ. «Δεν είμαι εγώ για τέτοια! Δεν ξέρω πώς να βαφτώ! Ποτέ δεν φτιάχνω τα νύχια μου, σχεδόν ποτέ τα μαλλιά μου και είχα βαμμένα νύχια πιθανότατα δύο φορές μέσα σε 10 χρόνια. Αυτό είναι όλο. Κάνω μανικιούρ μόνο όταν δουλεύω και όταν τα κάνω μόνη μου είμαι σαν “χασάπης”, πολύ άσχημα. Δεν μπορώ να φτιάξω τα μαλλιά μου με πιστολάκι, δεν ξέρω πως και απλά ιδρώνω. Ξέρω πως να καλύψω ένα σπυράκι και να βάλω μάσκαρα και μολύβι, αλλά όχι επαγγελματικά και το μόνο που μπορώ να κάνω στα μαλλιά μου είναι να τα πιάσω αλογοουρά, τίποτα άλλο.»
Μαρία Χρυσοβιτσιώτη
ΠΗΓΗ: http://www.madamefigaro.gr/