ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

"Eίμαι χαρούμενη που υπάρχω"


Για τον θάνατο της φίλης στης Ειμι Γουάινχαουζ αλλά και τη δική της σχέση με τον κόσμο των ουσιών μίλησε η γνωστή τραγουδίστρια Λίλι Αλεν...
η οποία στο παρελθόν είχε αρκετά μπλεξίματα μέχρι να καταφέρει να αποτοξινωθεί και ν ακολουθήσει μια εντελώς διαφορετική ζωή

«Λυπήθηκα πάρα πολύ. Αλλά πιστεύω πως είχε γίνει και η παρωδία του εαυτού της. Ο θάνατός της δεν μου φάνηκε αληθινός γιατί ήταν σαν να ζούσαμε τη ζωή της μέσα από τις εφημερίδες προς στο τέλος» δήλωσε για την Γουάνιχάουζ η 26χρονη τραγουδίστρα, συμπληρώνοντας: «Έχω κάνει ξενύχτια με την Έιμι και γνωρίζω τι συνέβαινε συνήθως. Επίσης, έχω περάσει αρκετές ώρες  μαζί της στο σπίτι της στο Κάμντεν. Όχι σε αυτό που πέθανε, στο προηγούμενο».
Μάλιστα μιλώντας για την αδικοχαμένη Βρετανίδα τραγουδίστρια, ανέφερε: «Ένιωσα τόσο παγιδευμένη από την παρουσία 40 υστερικών φωτορεπόρτερ έξω από την πόρτα του σπιτιού της. Έβλεπα πραγματικά τον λόγο που δεν ήθελε να βγαίνει από το σπίτι της. Της φαινόταν πολύ πιο ελκυστικό να μείνει μέσα και να πάρει ηρωίνη».
Σε άλλο σημείο των δηλώσεών της ανέφερε: «Στην πραγματικότητα, όταν πέθανε η Έιμι πήρα πολλά γραπτά μηνύματα από φίλους που μου έλεγαν πόσο ευτυχισμένοι είναι που υπάρχω ακόμα μαζί τους, που δεν είχα πεθάνει κι εγώ. Είναι τόσο εύκολο να παγιδευτείς στην τρέλα αυτή και είμαι πολύ χαρούμενη που βρήκα την δύναμη να προχωρήσω».
ΠΗΓΗ: www.golema.gr