ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

Κατερίνα Στικούδη: «Δεν θέλω ο άντρας να έχει πιο λείο χέρι από μένα»

Το «κορμί». Όταν για πρώτη φορά η Αθηναΐς Νέγκα στο Just the 2 of Us, αποκάλεσε με αυτό τον χαρακτηρισμό, την Κατερίνα Στικούδη,...
ο ανδρικός πληθυσμός έριξε ψήφο εμπιστοσύνης. Σήμερα στα 25 της χρόνια η Κατερίνα Στικούδη, δηλώνει τραγουδίστρια και μιλάει στο περιοδικό PEOPLE για το sex αλλά και τους άντρες που την ελκύουν.
«Δουλεύω σκληρά, δεν τεμπελιάζω, δεν προκαλώ για να κάνω εξώφυλλα και να γίνεται ντόρος γύρω από το όνομά μου. Ο κόσμος με ξέρει πια. Άλλωστε, όσο ακριβά ρούχα κι αν μου φορέσουν, εγώ στον Βαρδάρη μεγάλωσα και δεν αλλάζω. Παραμένω η Κατερίνα που ήμουν πάντα» λέει η Κατερίνα Στικούδη στην ερώτηση αν η εξωτερική της εμφάνιση τη βοήθησε στην καριέρα της.

Η νεαρή τραγουδίστρια απαντά χωρίς φόβο και πάθος στην ερώτηση αν θα έμενε σε μία σχέση αν το μόνο καλό ήταν το σεξ. «Με τίποτα! Κι αν μου μιλάει άσχημα ή με κάνει να κλαίω, θα πρέπει να μείνω για το σεξ; Αν είναι δυνατόν! Πώς θα τον φιλήσω μετά; Δεν θα μου βγει η ερωτική διάθεση, δεν θα μπορώ να λειτουργήσω» λέει η Κατερίνα Στικούδη αποκαλύπτοντας και τι κάνει μετά το σεξ: «Κάνω ένα ντουζάκι να δροσιστώ! Μετά θα φάμε, θα συζητήσουμε και θα δούμε καμία ταινιούλα».

Και για τους εκατοντάδες αν όχι χιλιάδες θαυμαστές της υπάρχει και μία... βασική πληροφορία. Ποιος είναι ο τύπος του άντρα που ελκύει τη σέξι Κατερίνα.

«Εμένα μου αρέσει το αξύριστο look, οι τρίχες στο στήθος, στα χέρια και τα πόδια. Εγώ προτιμώ την αρρενωπότητα. Έχω δει στην παραλία κάποιους που είναι πολύ γυμνασμένοι και δεν έχουν ίχνος τρίχας πάνω τους. Συγγνώμη, αλλά ο άντρας που θα μου αρέσει δεν θέλω να έχει πιο λείο χέρι από το δικό μου!. Αυτά δεν με ελκύουν. Αν είναι κάποιος πιο αρρενωπός, θα με τραβήξει περισσότερο από κάποιον που θα έχει το τέλειο σώμα».

ΠΗΓΗ: www.real.gr