ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

Άννα Βίσση: Το μεγάλο μυστικό

Τις δύσκολες στιγμές που έζησε πριν από λίγο καιρό η Άννα Βίσση και τη λεπτή χειρουργική επέμβαση στην οποία υποβλήθηκε αποκάλυψε σήμερα με δημοσίευμά της η εφημερίδα Espresso...


Σύμφωνα με την εφημερίδα η Άννα Βίσση έκανε μια εξομολόγηση καρδιάς στην εκπομπή της Ελίτας Μιχαηλίδου στην κυπριακή τηλεόραση, όπου μίλησε για τις δύσκολες στιγμές που έχει περάσει και τη λεπτή χειρουργική επέμβαση που έκανε.
«Έχω κάνει εγκλήματα στη φωνή μου», είπε και αποκάλυψε: «Πρόσφατα βρέθηκα κάτω από το νυστέρι για τη φωνή μου», κάνοντας τους πάντες να «παγώσουν».
Σύμφωνα, μάλιστα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας Espresso, η Άννα Βίσση πέρασε πραγματικά πολύ δύσκολες στιγμές το καλοκαίρι. Ύστερα από συνεχείς εξετάσεις τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Αμερική, η τραγουδίστρια δεν απέφυγε τη λεπτή χειρουργική επέμβαση στις φωνητικές της χορδές.
Δίπλα της στο νοσοκομείο βρισκόταν η κόρη της Σοφία και η καλή της φίλη Χριστίνα Κρόκος. Ευτυχώς η περιπέτειά της τελείωσε και εκείνη μοιράστηκε τη δυσάρεστη εμπειρία της με τους θαυμαστές της στην Κύπρο.
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξής της, η Άννα εξομολογήθηκε ότι έχει υπάρξει «άπληστη» στη ζωή της, ενώ μίλησε και για τη σχέση της με τον Νίκο Καρβέλα. «Ένα από τα χαρακτηριστικά της σχέσης μου με τον Νίκο ήταν ότι για εκείνον θα θυσίαζα τα περισσότερα πράγματα και θα άφηνα σε δεύτερη θέση τον εαυτό μου. (...)Έπιασα πάτο στη σχέση μου με τον Νίκο».
ΠΗΓΗ: www.real.gr