ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

Κατερίνα Μουτσάτσου: Δεν θέλω να μεγαλώσουν τα παιδιά μου στην Αμερική

Ήταν και παραμένει ένα από τα πιο σέξι κορίτσια της ελληνικής σόουμπιζ, στα 38 της χρόνια η Κατερίνα Μουτσάτσου, ...
επιστρέφει στην Ελλάδα για το καλοκαίρι και είναι έτοιμη μετά από τέσσερα χρόνια στο Λος Αντζελες και ανοίξει για μία ακόμα φορά ένα καινούργιο κεφάλαιο στη ζωή της.










Η Κατερίνα Μουτσάτσου δήλωσε ότι στις ΗΠΑ τα τελευταία χρόνια "τα καταφέρνει στα οικονομικά" . "Δεν έχει χρειαστεί να δουλέψω ως σερβιτόρα, όπως κάνουν πολλοί, αν και θα ήθελα να έχω αυτή την εμπειρία. Το επάγγελμα του σερβιτόρου στο LA είναι πολύ cool. Όλοι τους είναι " ένας κι ένας". Και όλα τα πόστα στα εστιατόρια, στα οποία πηγαίνουν σκηνοθέτες και παραγωγοί, είναι κλεισμένα" λέει στο περιοδικό PEOPLE η Κατερίνα Μουτσάτσου η οποία εξομολογήθηκε ότι στην Αμερική "ένιωσε τι θα πει προδοσία από φίλους".

Η ηθοποιός δηλώνει ερωτευμένη. "Ερωτεύτηκα πολύ. Είναι ιταλοαμερικανός, αλλά δεν μου αρέσει να μιλάω για τα προσωπικά μου". Όσο για το ποιος είναι ο λόγος που δεν θα άλλαζε με τίποτα την Ελλάδα, η Κατερίνα Μουτσάτσου είναι κάθετη στην απάντηση της. " Για τον τρόπο που μεγαλώνουν τα παιδιά. "Φρικάρω" με την ιδέα να μεγαλώσω τα παιδιά μου στην Αμερική. Και δεν θα το κάνω".





ΠΗΓΗ: www.real.gr