ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

Η Αγγελική σε ντουέτο με τον Μπαμπίνο της!

Η Αγγελική Ηλιάδη ερμηνεύει μαζί με τον γιο της ένα πολύ τρυφερό τραγούδι. Στο νέο της CD η δημοφιλής τραγουδίστρια και ο λατρεμένος της Μπαμπίνος κάνουν την έκπληξη με το κομμάτι «Ονειρα γλυκά», που είναι ένας ύμνος της μάνας για το παιδί της.

Η Αγγελική Ηλιάδη είναι ...

πολύ συγκινημένη από την αναπάντεχη συνεργασία της με τον γιο της. Ο συνθέτης Κώστας Μηλιωτάκης (που είναι στενός συνεργάτης και σύντροφός της) μελοποίησε το τραγούδι «Ονειρα γλυκά», τους στίχους του οποίου έχει γράψει ο Νίκος Σαρρής.

Μόλις άκουσε το κομμάτι η τραγουδίστρια, συγκινήθηκε πολύ από τα όμορφα λόγια του και αμέσως άρχισε να το προβάρει στο σπίτι της. Δεν περίμενε όμως ότι ο πολυαγαπημένος της γιος, ο 6χρονος Μπαμπίνος, θα έκανε τη δική του ερμηνευτική… παρέμβαση. Σύμφωνα με όσα αποκάλυψε η ίδια, ο μικρός άκουσε το demo και έμαθε τους στίχους απέξω, με αποτέλεσμα να αρχίσει να το τραγουδάει και εκείνος με τον δικό του -συγκινητικό- τρόπο. «Αυτό έγινε απρόοπτα. Ηρθε στην πόρτα του δωματίου, με πλησίασε, μου χάιδευε τα μαλλιά και μου το τραγουδούσε. Είναι πολύ τρυφερός! Δεν είναι που είμαι μάνα, αλλά το συγκεκριμένο τραγούδι με συγκινεί κάθε φορά…» αποκαλύπτει η τραγουδίστρια.

Το τραγούδι «Ονειρα γλυκά» ξεκινάει με τη φωνή του Μπαμπίνου. Οσοι το έχουν ακούσει, μιλάνε με τα καλύτερα λόγια γι’ αυτή τη δισκογραφική τρυφερή συνάντηση μάνας και γιου.

Αξίζει να σημειώσουμε πως δεν είναι η πρώτη φορά που ένας καλλιτέχνης συνεργάζεται με το παιδί του σε ένα τραγούδι. Στο παρελθόν υπήρξε ανάλογη συνεργασία του Γιάννη Πάριου και του γιου του Χάρη, που ερμήνευσαν μαζί τον ερωτικό ύμνο «Πιο καλή η μοναξιά», αλλά και του Βαγγέλη Γερμανού και της κόρης του Αλίκης στο θρυλικό κομμάτι «Δυο-δυο, στην μπανιέρα δυο-δυο».
ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ
(Στίχοι: Νίκος Σαρρής, μουσική: Κώστας Μηλιωτάκης)
Ονειρα γλυκά θα αφήσω ανοιχτά
Οταν φοβηθείς να τρέξεις να με βρεις μικρό κομμάτι μου
Ψυχή μου, άγγελέ μου, όταν γελάς
κρύβω το δάκρυ μου στην τόση δα σου χούφτα
Ουρανούς κρατάς
Κι όσο μεγαλώνουν τα φτερά σου,
πάρε όλο τον κόσμο αγκαλιά σου
Κολύμπα μακριά, σε μέρη μαγικά
και όνειρα γλυκά…
όνειρα γλυκά
Φωτάκι στη γωνιά κι αύριο ό,τι θες
Παιχνίδια κι αγκαλιές
Μικρό κομμάτι μου, ολόκληρος ο κόσμος είσαι εσύ
Κρύβω το δάκρυ μου
που ακούω να λες για μένα σε μια προσευχή.
Κι όταν μεγαλώσουν τα φτερά σου, θα φυσάει πολύ.
Γι’ αυτό ετοιμάσου να έχεις μια φωλιά,
να έχεις μια αγκαλιά
και όνειρα πολλά
Η ζωή σου να έχει νόημα
Κι αν δεν λάμπει ο ήλιος μόνιμα,
εκεί στη συννεφιά να έχεις συντροφιά
και όνειρα γλυκά…



ΑΛΚΙΝΟΟΣ ΜΠΟΥΝΙΑΣ

ΠΗΓΗ: www.espressonews.gr