ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Χρ. Λαμπίρη: 'Θα ήθελα να 'ανακρίνω' την Ελένη Μενεγάκη'

Η κόντρα μεταξύ των μεσημεριάτικων εκπομπών έχει ξεκινήσει και έχετε μπει για τα καλά στην αρένα! Πώς βλέπεις τη... μάχη έως τώρα;Εχει ξεκινήσει για τα καλά και μάλιστα από την πρώτη ημέρα. Και θα σου εξηγήσω πώς φαίνεται η διάθεση του... πολέμου, η διάθεση... μάχης μάλλον, όχι του πολέμου. Ηταν η πρώτη χρονιά που μαζευτήκαμε μετά από τις διακοπές και δεν ήταν «η πρώτη σχολική ημέρα». Ξέρεις, όπως όταν γυρίζαμε την πρώτη ημέρα στο σχολείο μετά τις διακοπές και σχολιάζαμε και λέγαμε πώς περάσαμε, πήγαμε εκεί, κάναμε εκείνο, κάναμε το άλλο, ραντεβού αύριο να τα ξαναπούμε. Είκοσι τρεις Αυγούστου που γύρισα δεν είπαμε πού πήγαμε στις διακοπές μας. Ηταν μια ημέρα καθημερινή, λες και Παρασκευή κάναμε εκπομπή και Δευτέρα δουλεύαμε κανονικότατα. Από την πρώτη ημέρα έχουμε μπει στη... μάχη κανονικότατα και, όπως έλεγα και πέρυσι, όλα θα κριθούν στο τέλος.
Και τι γίνεται τώρα λοιπόν, εν καιρώ πολέμου; Θα δείξει Αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι φέτος έχω μπει με μια φοβερή αισιοδοξία σε αυτήν τη μάχη. Και έχω μπει με αισιοδοξία γιατί, όπως θα έχεις διαπιστώσει κι εσύ κι όποιος θέλει να δει τα πράγματα αντικειμενικά, η εκπομπή έχει αλλάξει κατά πολύ, έχει βελτιωθεί, έχει ανανεωθεί και σε επίπεδο σκηνικών και σε στήσιμο και φυσικά έχει ενισχυθεί σε ανθρώπινο δυναμικό πάρα πολύ με τους συναδέλφους που μπήκαν μέσα.

- Πώς αποφάσισες να κάνεις αυτές τις αλλαγές;Νομίζω ότι το είχα πει και από πέρυσι ότι η εκπομπή χρειάζεται αλλαγές, ότι θέλει ενίσχυση. Ελεγα μονίμως πως ό,τι δεν ανανεώνεται πεθαίνει. Το διαπιστώσαμε δυστυχώς αυτό πέρυσι, που δεν ήταν και η καλύτερη χρονιά για το «Super star» σε επίπεδο τηλεθεάσεων. Ηταν μια συζήτηση που κάναμε το καλοκαίρι με στελέχη του καναλιού και που χωρίς να έχω πει ονόματα χάρηκα απίστευτα όταν μου είπαν ότι ενισχύεται η ομάδα με τους συγκεκριμένους συναδέλφους, δηλαδή με τον Λάμπρο Παναγιώτου και τον Γιώργο Σόμπολο. Ηθελα μια φρεσκάδα.
- Την πέτυχες; Κάνεις δηλαδή το «Super star» που ήθελες;Η εκπομπή φέτος είναι κάτι διαφορετικό και πιστεύω ότι αξίζει πραγματικά. Γι’ αυτό έχω τέτοια διάθεση και κέφι και είμαι φτιαγμένη και θα την παλέψω μέχρι τελευταίας σταγόνας, που λέει και η διαφήμιση. Πιστεύω αφάνταστα στους συναδέλφους και στη φιλοσοφία ότι έχουνε το θέμα, είναι άνθρωποι που εργάζονται για την εκπομπή, βγαίνουν και λένε το θέμα τους, υπάρχει συνεχής εναλλαγή προσώπων, δεν υπάρχει το χαρακτηριστικό πάνελ με τους άσχετους που κάθονται και σχολιάζουν το σύμπαν ολόκληρο. Είναι άνθρωποι οι οποίοι εργάζονται στην εκπομπή, τεκμηριώνουν, έχουν επιχειρήματα, λόγο και ξέρουν πώς και πότε θα μιλήσουν. Κυρίως βασίζομαι πολύ στο ρεπορτάζ. Ο καημός ο δικός μου ήταν ότι η εκπομπή έπασχε στο ρεπορτάζ. Δηλαδή το να πάρω εγώ το υλικό κάποιου καναλιού και να κάνω αναπαραγωγή και να το σχολιάσω με πέντε ανθρώπους είναι η πιο εύκολη συνταγή. Και είναι αυτό που κάναμε τόσα χρόνια όλοι. Αλλά με το να έχεις ένα πρωτογενές ρεπορτάζ, να έχεις μια είδηση και να μπει ο δημοσιογράφος με αυτήν τη διάθεση να δώσει κατ’ αρχάς την είδησή του και έπειτα να συζητήσει πάνω σε αυτό, νομίζω ότι έχουμε διαφοροποιηθεί. Αυτήν τη στιγμή πρέπει να σου πω και να σε διαβεβαιώσω ότι κάνω τρελά κέφι την εκπομπή, τη γουστάρω με τρέλα. Δηλαδή αυτή την εκπομπή θα την έβλεπα.
- Πιστεύεις ότι έχουν τελειώσει τα πάνελ από την τηλεόραση;Δεν θέλω να πω κάτι γι’ αυτό γιατί ό,τι και να πω παρεξηγούμαι. Από εκεί και πέρα για μένα έλειπε από τη συγκεκριμένη ζώνη του προγράμματος το ρεπορτάζ. Τώρα, αν ένας πανελίστας είναι και καλός ρεπόρτερ, για μένα είναι οκ!
- Δηλαδή, τέλος στα πάνελ με τους σχολιαστές και ναι στα πάνελ με ρεπορτάζ;Δεν μπορώ να πω εγώ τέλος, γιατί ποια είμαι εγώ που θα κρίνω το τέλος; Σε ό,τι αφορά το «Super star» ήθελα να έχω κοντά μου δημοσιογράφους που δουλεύουν και μπορούν να έχουν άποψη. Εμένα προσωπικά σαν Χριστίνα, δημοσιογράφο και τηλεθεάτρια, με κουράζει να βλέπω εκπομπές που όλα να είναι πανομοιότυπα. Μπορεί κάποια μοντέλα εκπομπών να ακούγονται πάρα πολύ καλά, εγώ όμως δεν μπορώ να δουλέψω σε αυτό το μοντέλο. Λέω ότι εγώ σαν Χριστίνα, το μοντέλο του πάνελ, ενδεχομένως να μην είμαι σε θέση να το δουλέψω σωστά. Κάποιοι άλλοι μπορούν να το δουλέψουν.

- Επίσης, φέτος κάνεις περισσότερες συνεντεύξεις στο στούντιο. Εχουμε πει και έχουμε δώσει βάρος όταν είναι άνθρωποι που είναι σημαντικά πρόσωπα και έχουμε και το video τους, τους έχουμε ως πρωταγωνιστές και τους φέρνουμε και μέσα στο πλατό και ολοκληρώνουμε λίγο τη συζήτησή μας. 

- Κάτι που θυμίζει αρκετά το concept της Τατιάνας. Οχι, δεν έχει καμία σχέση με την εκπομπή της Τατιάνας. Αυτό υπήρχε ανέκαθεν στην εκπομπή μου. Είναι κομμάτι της εκπομπής και νομίζω ότι αυτό συμβαίνει και στην «Πρωινή μελέτη» και συνέβαινε και πέρυσι και πρόπερσι στο «Super star».- Υπάρχει θεματολογική σύγκρουση μεταξύ των τριών εκπομπών; Υπάρχει ομοιότητα μεταξύ των τριών εκπομπών αλλά σύγκρουση όχι, υπό την έννοια ότι δεν θα τσακωθούμε για το ποιος θα παίξει πρώτος τι. Είναι ξεκάθαρο ότι όποιος έχει πρώτος το θέμα το παίζει. Τέλος! Από τη στιγμή που είμαστε σχεδόν ίδιες -αν και πρέπει να πω ότι η εκπομπή της Τατιάνας διαφέρει πολύ από εμάς- και πάνω κάτω κινούμεθα σε έναν βασικό σκελετό με life style, ακόμα και όταν συμπίπτουμε σε θέματα και σε πρόσωπα, όποιος το έχει κλείσει πρώτος το έχει, δεν χρειάζεται άλλη διευκρίνηση.
- Τελικά έγινε σύσκεψη για… ξεκαθάρισμα της θεματολογίας στις τρεις εκπομπές του STAR ή όχι;Το θέμα για μένα είναι το θέμα να βρίσκεται μέσα στο STAR. Αυτή είναι η επιτυχία για να μπορώ να την καρπωθώ κι εγώ.
- Κι άλλη μία ερώτηση εσωτερικής φύσεως: Γιατί δεν δέχτηκες να πας στην πρωινή ζώνη και να κάνεις «τούμπα» με την εκπομπή της Μελέτη;Το έχουμε λήξει αυτό, οπότε δεν θα απαντήσω σε αυτή την ιστορία. Εχει τελειώσει αυτή την υπόθεση. Είμαι το μεσημέρι ήδη εδώ και τρεις περίπου εβδομάδες.
- Υποθετικά λοιπόν να σε ρωτήσω: θα ήθελες να πας πρωί;Οχι! Μου αρέσει έτσι όπως είμαι!
- Ξέρω ότι θα ακούσω καλά, αλλά θα το ρωτήσω: ποιες είναι οι μεταξύ σας σχέσεις με την Ελεονώρα και την Τατιάνα;Οπως είναι με όλους τους συναδέλφους μέσα στον σταθμό. Είναι εξαιρετικά καλές!
- Θυμάμαι ότι από παλιά έλεγες ότι παλεύεις για τη φανέλα του STAR...Ναι, αλλά δεν έχει να κάνει. Ούτως ή άλλως για τι σημαία και για τη φανέλα δεν το συζητώ και γενικά είμαι ένας άνθρωπος που θεωρώντας και πιστεύοντας ακράδαντα ότι το STAR είναι για μένα οικογένεια με την πραγματική έννοια δεν μου αρέσει οτιδήποτε συμβαίνει εντός να το βλέπω δημοσιευμένο. Για να μη δημιουργηθεί καμία παρεξήγηση, να διευκρινίσω ότι δεν υπάρχει τίποτε εντός αυτήν τη στιγμή. Το γεγονός είναι αυτό που είπα και στην εκπομπή της Ελεονώρας, ότι δεν είμαστε το «Sex and the city», όλες οι παρουσιάστριες μαζί. Oλες μας έχουμε και διαφορετικές ζωές και άλλα ενδιαφέροντα, δεν είναι η ζωή μας μόνο η δουλειά μας. Μέσα στο κανάλι ασφαλώς κι έχουμε σχέσεις, ασφαλώς και μιλάμε και αστειευόμαστε κανονικότατα, όπως κάνεις και εσύ με τους συναδέλφους σου.
- Πάμε τώρα στις απέναντι: πώς κρίνεις τις αντιπάλους; Πού υπερτερούν και πού τις… χτυπάς;Δεν το ξέρω καθόλου να σου απαντήσω. Και είναι η απάντηση που σιχαίνομαι όταν μου τη δίνουν, αλλά είναι αλήθεια αυτό που σου λέω γιατί δεν έχω τετραπλό monitor μπροστά μου την ώρα της εκπομπής για να παρακολουθώ τι κάνει ο ανταγωνισμός. Από εκεί και πέρα η κάθε μία δίνει τον δικό της αγώνα. Και κάθε μέρα επίσης κρινόμαστε γι’ αυτό, στις επτάμισι η ώρα το πρωί που βγαίνουν οι τηλεθεάσεις.
- Η Σταματίνα Τσιμτσιλή είναι πιο εύκολη ή πιο δύσκολη αντίπαλος από τη Φαίη Σκορδά;Για μένα όλες οι αντίπαλοι είναι ίδιες.
- Ποιον ή ποια θα ήθελες να βάλεις στον καναπέ σου και να τον «ανακρίνεις»; Την Ελένη Μενεγάκη.
- Η πρώτη ερώτηση που θα της έκανες;Πώς είναι η ζωή της σήμερα. Το λέω πολύ ευγενικά, μπας και την πείσω (γέλια).
πηγή: espresso