ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011

H Bάνα και ο μυστικός γάμος της!


Η Βάνα Μπάρμπα σε αποκλειστική της συνέντευξη στο περιοδικό People μίλησε για πρώτη φορά για τον ένα και μοναδικό γάμο που είχε κάνει πριν 25 χρόνια και δεν τον έμαθε κανείς...

 « Ακόμη και η οικογένειά μου δεν έμαθε ποτέ όλη την αλήθεια. Είναι ένα κομμάτι μου που το κράτησα καλά κρυμμένο. Ήταν μια πράξη που έκανα παρορμητικά και συνέβη στα 19 μου, λίγο πριν έρθω στην Αθήνα, και συμπεριφέρομαι σαν να θέλω να το ξεγράψω από τη μνήμη μου.Έκανα πολιτικό γάμο στη Νάπολη πριν από 25 χρόνια με τον τότε σύντροφό μου που ήταν οκτώ χρόνια μεγαλύτερός μου. Γνωριστήκαμε, ερωτευτήκαμε, γνώρισα τους γονείς του, μπήκα στο σπίτι τους και ενημέρωσα τους γονείς μου ότι θα ζήσω στην Ιταλία. Αποφασίσαμε, χωρίς να πούμε τίποτα, εκτός από ένα φίλο του που ήρθε ως μάρτυρας στο δημαρχείο της Νάπολης, να παντρευτούμε με πολιτικό γάμο και το κάναμε. Με ένα απλό φόρεμα, χωρίς νυφικό και ανθοδέσμες.»παραδέχτηκε για πρώτη φορά η ηθοποιός
Όλα αυτά τα χρόνια δεν σκέφτηκες ποτέ ότι θα έπρεπε να είχες δώσει μια δεύτερη ευκαιρία;
Ίσως και να ήταν το μεγαλύτερο λάθος της ζωής μου που δεν έμεινα μαζί του. Όταν περνάνε τα χρόνια και τα συγκρίνεις όλα, φαίνονται αλλιώς. Αλλά έχουμε μια υπέροχη σχέση. Το καλοκαίρι ήμασταν μαζί στη Μύκονο.
ΠΗΓΗ: www.golema.gr